שירותי החברה

מנהלת מפתח - מה מקבלים?

מעטפת השירותים הניתנת לדיירי הבניין עשירה ומגוונת, ומבטיחה ניהול תקין ויעיל של הפרויקט,
תחת מטריית “מנהלת מפתח” –

בין היתר, מעניקה המנהלת:

  • ליווי משפטי על ידי עורך דין מומחה בהתחדשות עירונית
  • תכנון שטחי הפנים והחוץ על ידי חברה אדריכלית מובילה
  • מעצבת פנים לתכנון דירות אופטימלי
  • יעוץ ותכנון הנדסי על ידי מהנדס מורשה
  • ניתוח כלכלי ודו”חות שמאי לפרויקט
  • הגשת התכנית להיתר ורישוי
  • ניהול מכרזי ספקים, הגשת בקשות להצעות מחיר, ניתוח השוואתי והצגת חלופות מועדפות
  • מכרז ובחירת יזם – ניהול המשא ומתן אל מול היזם הנבחר על ידי הדיירים
  • פיקוח על שלבי הביצוע בהתאם לתכנית האדריכלית על ידי מפקח מנוסה
  • ליווי צמוד, מחויב ובגישה ישירה לכל אורך הפרויקט, עד לסיומו המוצלח

מה עוד כדאי לדעת?

מנהלת הפרוייקט מהווה שותף מסור ואחראי לדיירי הבניין, המוודא ביצועו התקין צעד אחר צעד.

המנהלת עוקבת אחר שלבי הביצוע, מנהלת את הקבלנים והספקים ומבקרת לוחות זמנים, כל זאת מתוך הקפדה כי דיירי הבניין מקבלים את מלוא התמורה, בהתאם להתחייבויות הספקים השונים.

בנוסף, חברת “מרכז העיר” מתחייבת להשיג פתרונות דיור חלופי בפרויקטים הכוללים “פינוי בינוי“.

חשוב לדעת

פרויקטים בהתחדשות עירונית מתבצעים ללא עלות מטעם הדיירים.
המנהלת תקבל את שכרה מהיזם הנבחר בכפוף לשלבי הביצוע של הפרויקט (כמוגדר ומוסכם מראש בתנאי המכרז). שכר המנהלת מהווה תמורה לעלויות גיבוש התכנית, הרישוי והפיקוח המבוצעים מול היזם לטובת הדיירים.

לבדיקת היתכנות וקביעת פגישה ראשונית,
ללא עלות וללא התחייבות >

נשמח להשיב על כל שאלה